Juni 22, 2010. solig dag med picknick med tova och goda jordgubbar

Ojsan, bloggeriet har varit lite dött i fyra dagar.. Aja, skönt, men nu känner jag att jag lär skriva av mig lite här eftersom jag har lite att berätta och har framför allt nya bilder! :D
Iallafall, lördagen bestod av att vi va hemma vid Niklas jag och han, tänkte först inte gå ut, men det vart så, så vi for till järna jag och han där vi träffade en massa folk, roliga folk som dönickar och samt småttingar. wellwell, vi gick iallafall in, och hamnade rätt direkt inne på öltälte där det var spelning och drickning, haha. Helt okej, men kunde vart roligare. Började ju såklart regna.. och vi var nog sist till platsen och sist där ifrån, för vår skjuts var lite seg, men det gick bra iallafall, hade rätt trevligt, trots regnet..
jaha, ja söndagen bestod av att plocka ihopp alla niklas saker typ, och gick till niklas farmor och farfar, dit vi ska flytta sen, och där målade vi våra utemöbler och fick oss lite fika, och en stund efter kom pappa och var lite nyfiken hur det såg ut osv, trevligttrevligt. Jag och Niklas vet typ precis hur vi vill ha det där inne nu, men ojojoj va mycket det är att göra. Vi ska måla väggarna på en del rum, vi ska lägga golv, och vi ska kakla, och ja självklart flytta ut niklas farmors saker, och in med våra saker, och det kommer bli så braa :) och mycket hjälp från många har vi med så det blir nog skitbra!
Igår var det halkbanan i falun, var skit nervös innan, var verkligen emot av att halka och sladda, men det gick hur fint som helst, och faktiskt så var det roligt :D haha, det börjar närma sig min skrivning också.. höhö, ni får tyvär inte veta när, utan det är hemligt, de närmsta vet bara :)) dagen var fruktansvärt seg iallafall, MEN väldigt rolig och behövligt! När jag kom hem igår så kom sanna och va med mig, och kort där efter kom nicke, och vi satt och prata och var på säla och hjälpte morfar och mamma med en släpvagn. sen åkte vi hit igen och sanna sov här och så :) sen har hon vart hem sen har jag och Tova haft lite picknick idag i solen med lite mat, och efterrätt, glass med oboy på :) sen kom mamma hem från Mora och hade såklart med sig jordgubbar som vi fikat på. :)











bilder sen idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0