0903/1003 Om alla ändå kunde få ha det lika bra!

Ja, hur ska jag egentligen börja? Studiedag i måndags, och det var hur skönt som heslt, men jag tänkte ju att idag är det måndag eftersom vi börjar skolan, men icke. Men men, det gorde ju absolut ingenting, dagen rullade på som vanligt iallafall. Känns skönt att det är onsdag imorgon, en dag närmare helg, och vi ska ha roligt denna helg! Den förra vart ju lite sådär halv misslyckad, men det var fruktansvärt skönt att vara hemma och sova typ ett klockvarv runt, men det var ju inte så skönt att häva ur sig lite spyor. Nej nog om det dära!
Tillbaka till idag! Ja, jag kom till skolan, trodde det var tisdag och fick reda på att Roxanna från Andra avenyn skulle till smedbergs skolan, och min dag vart genast skit bra! Vi ska dit, tänkte vi! Men dumma som vi är så får vi stå vårt kass, vi var väldigt nära att hoppa på bussen, men och andra sidan tog vi ett rätt bra beslut och stannade kvar i skolan, och göra lite vettiga saker (som vi nu skulle göra som ari sa, jo jävlar) jaja, vi stannade kvar, och ångrade oss att vi gjorde det, och hade vi hoppat på bussen och åkt dit och kollat på henne, så hade vi ångrat oss för de bara för att man känner sig så jävla dum att bara sticka. fast jag tycker på två olika vis, först och främst skolan ju, eller jag borde egentligen tänka lite mer så, men och ioch för sig, så lever man bara en gång och borde ha gjort det man skulle/velat en enda gång!

 Jaja, det var den förmiddan. och eftermiddan vart ju absolut inte bättre.. idag är ingen bra dag känns det som, eller jag kännde der redan imorse och jag kände tydligen rätt. Livet är fruktansvärt orättvist! jag önska det fanns någonting man kunde göra och som kunde göra allt till rätta igen! 
(fortsättning för min egen del följer i min egen lilla lila hemliga bok)   ;(

Ja, jag hade tänk lägga upp lite bilder, men hittar ej sladden, så det får bli en annan dag!

ETT TE TIPS! Jordgubb och vanilj te MUMMS plus honung och lite mjölk såklart!


Ja nuda? Ja, klockan bara rusar iväg och blir bara senare och senare, och jag får allt mindre sömn. Jag kollar på niklas väckar klocka som har fått nå järnfel som går baklänges och försöker tro att tiden bara är typ 3 istället midnatt. Jaja, om en dröm skulle slå in någongång, så vore ju det bra! Nej, nog om en massa tjafs, nu säger jag godnatt och går och lägger mig och skriver och läser en skvaller tidning i en kvart! Godnatt!

jag tänker på er! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0