7 Mars-bankbankbank..

bankbankbank var det ja... Niklas håller på och tar bort en massa kakell från väggarna, fast just nu tar han en paus och Per jobbar vidare, och det enda jag hör är bankbank i mitt huvud. Jaja. Jag har inte slagit upp en enda bok idag heller, förstår inte varför egentligen. Men jag såg alldeless nyss att några uppgifter jag har gjort på religion ligger ju inskrivet på datorn och jag som letat som en idiot efter det, nu kan jag äntligen skicka in det!
Studie dag imorgon! TACKTACKTACK! Åh vad skönt!
Mamma ska till falulasarett imorgon och dom ska få kolla på hennes axel som är lite cp. så jag blir hemma med ellen imorgon och kanske plugga lite, iallafall körkort teori :D jag ska ha körkort direkt jag fyller 18! :)
Nej nog om tjafs, nu ska vi se på Wallander-mastermind. har dock sett den men den är ju så bra! När den 'r slut så åker vi till äppelbo och sover där! tack och hej.

jag har världens bästa pojk♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0