Sallad. bilar. min underbart roliga lila bok och mitt pluggande! Yeees

Sådär, då har man ätit en stor god ost och skinksallad, och mumms va det var gott! och såklart som kom roger hem med varsin "ahlgrens bil påse" till var och en och den kan man ju inte undvika, ajajaj, det är illa!

Andra avenyn har jag sett, ett avsnitt av en ny serie på tv har jag sett, så nu ska jag nog lägga mig i sängen och läsa på lite teori, och skriva lite gran i min dagbok, som jag nu börjar med och verkligen delar med mig av allt!
Bara för att jag skriver dagbok, eller dagbok kan man väl inte riktigt kalla det, eller jo nästan, typ en dag boks kalender, jag skriver vad jag gjort och vad jag gör och vad jag ska göra om dagarna. Ja, vi säger dagbok!
Jag tror det kan vara riktigt roligt att gå tillbaka till den sen om några år och läsa om vad som hände när jag var i 17 års åldern! Och dels om vilka hemligheter jag hade för mig själv :D haha känner mig rikgit fjantig ibland när jag skriver i den, men fan va skönt det är att bara skriva ifrån sig lite, testa själva! :)

Vi ska ju till järna bondgård imorgon, blir hämtat vid OK halv tio, men först ska vi på posten och hämta mitt legg! Kanonbra!
Nej, nu ska jag ta med mig grabben och gå och lägga mig! :)

♥♥♥♥






♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0