Sötsugen!

Precis, det är just vad jag är just nu. Sitter och suger på några salt lagris bitar som inte är allt för goda. Tror jag ska poppa lite popcorn, om jag inte kan hålla mig tills senare då vi ska se film! :D

Jaha, ja, annars så var det en rätt tokig morgon, hade lite bråttom till bussen och niklas skulle skljutsa mig, och såklart när vi har som minst tid på oss att söla så backar han in i en meter snö och sitter helt fast och såklart så var det en nerförs backe, och uppåt för backen kom han inte för det bara slira när det nu var så jävla glashalt, så det var bara att börja skotta och få undan bilen! MEn tro inte jag hann med bussen, nej icke sa nicke, jag fick ta den andra bussen! Jaja, det gick bra det med.
Dagen har annars varit sådär. Har haft restaurangen uppen och det är inte det roligaste, men men. sånt är livet. jag själv som valt det, men på tal om det så var jag till SYON idag och det kändes väldigt bra, allting blir nog bra trots allt! och jag känner mig väldigt lycklig att det finns lösningar till en som mig! haha
När jag kom hem så beställde jag och mamma kläder, så nu äntligen får jag lite nytt i min garderob! fast vi ska snart beställa lite mer från HM som hade rätt så okej sommar kläder! Helt okej! :D

Någon promenad vart det inte idag, så jag pluggar på lite körkorts teori för mig själv en skvätt!

Imorgon ska vi i "skolan" (våran klass och ettorna) till dala-järna på en bondgård och kika läget hur dom har det och hur dom gör med allt osv! Kan bli rätt spännande, men rätt otäckt med slackteri osv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0