the utåtbakade flätan in my heeeear



Åh, det var helt underbart att få sova så många timmar som jag gjorde inatt! Vakna ungefär vid halv ett, sen gick vi upp käkade frukost och så sen har vi inte gjort så mycket mer, skulle ha gjort en hel del saker, men vet inte varför jag inte gjort de, lat kanske? eller allmänt slöhet? ja, det tror jag starkt på, haha. Men nu ska jag ta tag i min egen krage och göra nå vettigt, som t.ex städa efter min underbara pojkvän som är expert på att lorta ner och ha kläder överallt och saker precis överaalllllt sen blir det äpprlbo och övningsköra med pappsi som äntligen är klar med allt skit man måste göra för attt vara godkäns att vara handledare eftersom det är så krångligt nu för tiden. jaja, ja, ja just ja, vi ska nog till mormor ikväll! Mysigt!

Hm.. blge imorgon kanske?

Jag slänger upp en bild på min nyblivna utåtbakade fläta jag precis gjort i luggen :)




Kommentarer
Postat av: Tärry

JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLAR vilken snygg fläta!!! :O :D



<3

2010-03-31 @ 19:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0