13 Mars - Kar-badning och grillning står på shemat idag!

LÖRDAG MORGON OCH KALAS VÄDER OCH VI SKA GRILLA OCH BADA KAR! YEAAH!

Precis, ni ser övertexten, så det blir det idag/kväll! Det blir nog en kalas dag idag! :))
Just nu sitter jag här och sappar medans Niklas och Inge håller på med kakel uppe i köket här vid oss. Det blir riktigt snyggt. Jag ska lägga upp en bild så ni kan se hur det var tidigare och hur det är när det är klart! Kalassnyggggt!
Ska så småning om åka till Äppelbo och fylla på vatten i karet och elda det varmt, opch göra iordning allt inför grillningen! Sen blir det nog vansbro skulle jag tro! :)

Igår åt vi god mat med niklas mamma, pappa, per, mormor och Inge och såklart vart det lite kortspelning! Kort spelet heter stopp, skitkul kortspel! Roligaste är när man vinner pengar potten ;) höhö!

jaha, nehej, nuda? Ja what can i say?!  Jag hoppas det blir en kanon rolig dag/kväll iallafall! :)

N, du är det finaste jag har!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0