19 mars dalajärna bondgååård

Nu äntligen är jag hemma efter en vädelöst dag i järna på olika bondgårdar och slackerier!
När jag kom hem eller "hem till niklas" så det första jag gjorde var och slänga mig i duschen och bli så fresh som möjligt efter att ha luktat som en gammal gubbe som bott på en bondgård hela sitt liv! Nu, ja vad händer nu? Finns nog inte så värst mycket att välja på.. Tråkigt jävla regnväder är det ochså, så man blir väl inte så pigg på att göra något. Får hoppas på solväder imorgon då vi ska bada kar och göra lite god mat med trevligt sällskap! =)
Men vad man sak göra nu, det är frågan.. Hm, finns det ens något att välja på? helt fantasi lös är jag ochså! Jaja..
Här får ni lite bilder iallafall :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0