1234... Dampdagen som aldrig tar slut...

Alltihopp dampar och bara går åt helvete idag!
Gris trött som jag var så gick jag upp halv åtta imorse, va för trött så gick och la mig igen, och sen gick jag upp igen vid halv nio, och tog bussen till skolan.. provet gick åt helvete, msn dampar som aldrig förrrr,  jag fick inte köra med Kenneth nå idag, Pluggeriet går åt helvete, förstår inte ett skit, och mitt i gröten så kommer fröken perfekt! Underbart! Jag hade inte klarat det mycket bättre själv, tack!

Nej varför inte ställa sig på min älskade trampis och trampa av mig min ilska!

jag är prinsessan och du min prins, ja, vilken tur vi har varann! Tack för smeknamnet, det känns helt okej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0