Äntligen löördag!

Hallå där! Äntligen helg säger jag bara. Har längtar efter att få sova ut riktigt ordentligt, och det har jag gjort inatt. Igår var det jju "A la cart" kväll i skolan, gick hur bra och smidigt som helst, inge krångel eller nått, hur underbart som helst. Dock var det lite segt och tråkigt, men det gick bra! Fick skjuts hem av Simon, jag sofie och Julia kom hem gjorde pankakor med min man, och sen gick vi och la oss och planerade lite inför våran flytt :)
och nu är det Lördag, och vad innebär det? Hm, flottaren kanske, för första gången för mig? haha eller blir det lugnt, nej det tror jag inte. Blir nog att dricka ett glas eller fler och se vad kvällen bjur på :) hade vart kul och gått på flottaren med min knäppa kompis Julia, men vi får se :)
Iallafall så ska jag hem och åka och hälsa på Kamilla nu, sen tillbaka till vansbro.
Wellwell.
veckans smartaste? Det är nog jag! Jag vre av bilnyckeln, hejja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0