Här ligger vi och är lata, jag och min kära katt :)

Sådär, nu har jag fått rätt mycket plugg gjort idag, men mer blir det. Har hunnit klart med att skriva om en druva, som man gör vin på, och svenskan har jag gjort klart nu, och sen fyllt i psykologin frågorna, prov imorgon.. Hm, hoppas det går bra. Ska minst ha VG i psykologi B, som jag å hade i A, haha. Wellwell, pluggdag med kamilla blir inte av, utan det får bli imorgon. Nu ska jag ställa mig och steppa på min kära maskin och slå på ett avsnitt av "One three hill" sen hoppa i ducshen och sen åker jag tll vansbro och umgås lite med Emine sen färga håret på Per sen plugga igen. och lika som igår så slutar niklas vid 22.30 ikväll och tills dess ska allt va klart hade jag tänkt... , ja, ha de gööött. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0