helt slut i huvudet och skrivkramp som en apa! Nu blir det tefest...

åh nu är jag helt slut i huvudet, och skrivkramp i handen har jag med! Har verkligen suttit framför datorn och körkortsboken hela dagen, iallafall sen tolv idag :O och här sitter jag tom nu, haha. Bara en massa plugg... Duttijaär! Men nu ska jag ge mig för vi ska åka hem till min kära mamma och ta en tefest! :)
Åh så skönt att typ alla våra lärare är borta på nå skit hela veckan, det var därför vi började ett idag t.ex, men jag var ju hemma, haha men imorgon ska jag iväg till skolan och imorgon börjar vi nio och slutar vid tolv, helt okej! :D Möte med syon kl 10.00!
Det bästa av allt denna dag var att jag har fått reda på att jag slipper sälen om jag får för lärarna :) HOPPAS
 JABADABADOOOOO säger jag som Pernilla sa idag när hon klarade körkortet, Grattis! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0