huvudverken kom från mitt skrikande!

Åh fyfan, berättade ju igår att vi skulle se två filmer vi hyrt från OK, skräckfilmen såg vi klart idag, för klockan vart så jävla sent och vi var dö trötta, plus att det inte hände nå otäckt på filmen, så vi gick och la oss, och nu nyss såg vi precis klart den. Tur att vi inte såg klart de igår säger jag bara, haha. Brukar fan inte vara så himla fjantig och sitta och blunda eller nå så, men idag när det tom var ljust och MITT på dagen fick jag fan lov att göra de, nu på slutet att filmen, haha usch och fyfan säger jag bara. Skrek av rädsla att jag fick ont i huvudet, HAHA

Filmen får fyra toast av fem, kanonbra! (Y)
Seg i början, men man kommer in i det till slut, var spännande som fan och otäck som fan i slutet. VÄRD ATT SE! :)

Jaha, har pluggat körkort som en liten gris idag, och ska fortsätta nu igen medans Niklas är med Tias en sväng, och sen när han kommer tillbaka ska vi nog åka till Äppelbo :)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0