Jääääsp... sömning som bara den!

oh jaja, jäspjäsp säger jag bara.. 
Den känns som jag inte sovit på flera dagar. Jag är så fruktansvärt trött och helt slut, usch, inte sovit alls bra inatt, bara drömt och vaknat till och vart rädd, och vakna tillochmed och var pissnödig, aldrig hänt förut typ..
Nej ikväll ska jag fan lägga mig tidigt, så jag är pigg imorgon. och förresten så ska jag köra med kennet imorgon på morgonen, så då är det ännu viktigare att jag är pigg..

Ja, för övrigt så sitter jag och Lotta här vid datorn och har religion och srkiver för fullt, så jag tror tangentknapparna går sönder snart. klick-klick-klick-klick- enter! Låter det här brevid mig...

Idag ska jag iallafall äntligen få färga håret, har säkert 3 cm kolsvårt utväxt.. Inte det finaste precis, haha. Jaja, ja, annars blir det väl plugg som vanligt skulle jag tro..

SNAAARRT SOMMARLOOV; fyfan va underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0