Maj maj måne, jag kan lura dig till skåne!

Godagens gott folk! :)
Det är fan första maj idag :O det innebär att om tio dagar fyller jag år, helt sjukt kanonkul! :D

Hoppas ni har det bra osv, det har iaf jag! Här ligger jag i sängen med choklad, vecko revyn, datorn och mitt älskade plugg som aldrig tar slut typ. Och ja, jag trivs här! Snart får vi grillad mat, och till kvällen blir de nå konstig mat som jag och niklas ska göra iordning som jag aldrig hört talats om förr! Sen får vi se vad som händer och sker :)

Hoppas ni hade en trevlig valborg! Jag hade det ett tag, stunden i äppelbo, men sen vart det pajjat, wellwell. what can i say..
Igår:  skola, restaurangen öppen, ettorna var med så det gled på fort och det bästa var att det gick så fort alltihopp! :) Som tur var så har jag så snälla folk i min klass, så det var okej att jag gick tidigare! Tack :)
När jag kom hem gjorde jag mig iordning och åkte hem till Niklas, och här var hans mormor och Inge och bjöd på mat, och inte vilken mat som helst utan en rätt ovanlig mat, fast liknande av kyckling men ändå inte, kan ni gissa vad? Jo, FÅGEL! ätit det någongång? Själv tyckte jag att det inte var någon hitt alls, utan jag håller med till min kära kyckling jag :) Jaja, senare åkte vi till Markus, men dock bara några minuter för sen kom Jonas och hämtade oss och vi åkte till Äppelbo och seplade Brännboll och drack lite, kanontrevligt! :)Sen tillbaka till vansbro, till Markus som hade dörrarna öppna. Men jag varade inte där så länge, utan jag gick hem rätt tidigt, eller ca 01.30 wellwell :)

Idag,ja, bakfull=sängen en stor del av dagen, kanonbra! Nej det är skönt. Har fått skjuts av Dennis till ICA nyss och fått lite godsaker inhandlat :) ja, nej nu ska jag hoppa i duschen och försöka bli människa igen :)

 

Kommentarer
Postat av: Idah

Tack söta du! :)

2010-05-01 @ 23:53:07
URL: http://jagochidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0