jag kallar det bildbomb :O

Jag tänkte fylla ut min blogg med lite olika bilder, gamla som nya :)











 
Lite fest bilder

  

 



Sötsofie! :))



Haha söta lilla gofis!



Alla kusinerna :) 

  

 Jag och Ida i nian! :)                                                       Jag och Zandra! Saknar dig :(

 
 <3




 



Ellen och kaninen som var bästisar och låg och myste och sprang och lekte, och då den dagen kom dom sprang in i hästhagen och kaninen vart ihjältrampad. Jävla häst jävlar!

 


Nemen titta var hary hittade!
Undra vad det där är för en jäkla typ? ingen aning alltså...
Hahaha

 

Bästadu!

 

Färga håret till brunt denna vinter kanske..  höhö, får se om jag vågar.




MAllorca med underbara sofie!



Världens bästa dag! :)



Fast att vi missade flygplanet till Holland så kom vi dit till slut med många om och men, och fyfan va roligt vi hade det!



jag och snyggmarie är ute och vandrar med HR!




Lilla söta Robin!


hahaha


Liten snögubbe och henke! ´

 



Bildbomb sa jag och det vart det verkligen! hahah. Tur att jag har så jävla många gamla roliga kort! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0