Ajajaj, min arm :(

Åh aj ont.. Tror jag har sträckt mig i armen, usch, inte bra att träna armarna när dom är svaga och klena.. ajajaj.
Jaja, igår skulle vi äntligen ta oss en tidig kväll jag och min pojk.. Jovisst, när man tänkt sova tidigt så går det verkligen inte, utan jag ligger och tänker och funderar och vrir, vänder och manglar runt och det kliar ja, det ena med det andra.. Så Niklas den stackare vakna ju och hade svårt att somna om, och skulle upp vid halv fem fäör att jobba vid halv sex, så han har inte sovit mer än tre timmar inatt. Själv somnade jag som en gris efter många om och men, och sket i att klockan ringde imorse gjorde jag med, den stängde jag av och somnade om. Men sen rättsom det var började jag skriva sms med simon om när han skulle hämta oss osv, och det har jag inte så värst stora minnen av, haha. Wellwell, när simon hämtat upp sofie,m julia och marie i Järna ringder dom mig och hör så jag e vaken, och var jag de? ööh, nej, så jag sprang upp, hoppa in i duschen och for i väg, och fort gick det. Men när vi väl kom till Malung, hade vi spykologi, fick reda på mitt betyg och det var VG, hade gärna pluggat på en sak så jag kunde få MVG, men nejnjenej, inte jag, inte när man har så mycket saker kvar att göra som mig, då funkar det inte, iaf inte för mig som är trög i huvudet. Jaja, nog om det.

Ja, idag, vad har jag gjort? hm, tränat, vart hemma med mamma och tova osv. Nu sitter jag här i Vansbro, sitter här helt själv, har faktiskt fått en del pluigg gjort, chech för religionen, men dock redovisning kvar, men check för att jag äntligen skrivit klar den. Vad mer da? HAr gjort lite narutkunskap, så på onsdag ska jag kompletera en fråga eller två. Nej, nu ska jag hoppa i sängen och lägga mig och hålla om min lilla minigris som ligger och sussar :)

Förresten, ni missade väl inte morsdag igår? Nej tänkte väl. Det gjorde iallafall inte vi.

Usch och fy va lördagen gick fort, jag hann knappt med alltså. Var hem till Kamilla en vända, sen till pappa, sen satt vi här och sen var vi till flottaren sen var det hem och sova, sjukt fort den dagen gick..

Åh, jag måste bara skryta om mina föräldrar, det är helt sjukt så himla bra dom är, alldeles för bra ibland.
Dom fixar och donar och ställer upp osv så mycket, tack! Ni är bäst! Älskar er!
och lika så Kicki och roger, så snälla och underbara. fixar så vi ska ha det bra osv, jag är så tacksam över att jag har så bra folk kringom mig! Jag har bra vänner, som jag litar på, och finns där vad som än händer. och sen den bästa människan av alla, och sen såklart djuren, båsta djur någonsin, och sen en till, det är han som jag ska ge en stor kram till nu! Min älskade fina pojkvän.
Emh, torsdag-söndag var kicki, roger och per på konståkningsläger, så igår när dom kom hem gjorde vi iordning lite mat, kyckling och ris tills dom kom hem och tioll efterrätt hade vi snabbt bakat ihopp en tårta, och tro det eller ej men den vart svingod!  Så då satt vi här och fikade ett tag. Sen åkte vi hem till mamma och hopn fick en tårta, så vi åkte upp till mormor och satt där och åt lite tårta och stre, jag niklas mamma och tova :) och sen åkte vi tillbaka till vansbro igen på kvällen.

Godnatt!

Ja, förlåt för ett rörigt inlägg, jag orkar verkligen inte fixa stavning och fixa den till en flytande text, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0