7 november

Goddagens!

Idag är nog de flesta bakfulla, och jag är glad över att jag inte är en av dom, men jag har ändå en fruktansvärt dryg huvudvärk, så det käns som jag är bakfull, men är inte de utan får köra bil, haha. Åh, jaja. Jag tror det är så att min förkylning har spridit sig upp mot bihålorna och upp i huvudet, så det är därför jag har ont i huvuder. Det är dryyyygt. Men jag har iallafall plågat mig själv och skrivit klar min muntliga redovisning i Svenska B som vi ska ha på Tisdag. Jag som verkligen hatar att vara seriöst framför en grupp och stå och prata, men ja, sånt som man måste göra och försöka bli bättre på. Hoppas det blir bra iallafall. 

Igår vart det lugnt, jag och sanna krusade till Dido och kollade på fulla folk och hade rätt trevligt med Lina som var här i Vansbro med Uno och dom. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0