dålig på rubrik

hej igen!

Nu äntligen ligger jag i soffan, och ska inte röra mig så mycket längre heller, haha. Har varit ute med Sanna och åkt bil och försökt sladda lite, haha töntigt, men de e faktiskt roligt om man gör det själv, värre om någon annan gör det och man sitter breve. Men inte för att jag känner mig säker på mig själv, utan för att jag mer vet vad jag gör och vet att det går bra eftersom de e så små sladdingar. jaja nog om det.

Sanna vart skit fin i håret, men hon själv gillade det inte ett dugg. Det vart för mörkt, plus att det blev lite för mycket. och hon som tjata om att jag skulle göra tjocka mörka slingor, haha tänk om jag hade gjort de, då hade hon haft hela håret mörkt. Nu är det mer att hon har ljusa slingor än mörka, och det vart bra, tyckte jag och grabbisarna iaf! haha.

tänkte ju lägga in lite bilder, men jag hittar inte kamera sladden, så jag lägger in sen när den dyker upp, höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0