färga håret mörkt...?

hm, jag har faktiskt funderat länge på en sak, eller rättare sagt flera år.. och det är att färga håret brunt, eller mörkt iallafall. Såg att en som är blond i håret hade färgat det mörkt, och det såg fan inte dumt ut, så då vart jag ännu mer sugen.. Men vet inte om jag vågar.. MEn som hon sa, det går ju faktiskt att färga tillbaka, men det är de att då kommer mitt hår gå av helt, för det är så fruktansvärt slitet redan nu.
Ja, jag får väl fundera lite mer på det där, som det verkar..
vad tycker ni? :)

Kommentarer
Postat av: CoolaMarre_92

Okeeej, där ser man. Eftersom du inte ställt mig den frågan om vad jag tycker så antar jag att du redan vet mitt svar. Jag säger mörkt! Jag röstar mörkt! Tänk va du slipper färga utväxten och göra det ännu mer slitet. Men.. Du är så fin i det ljusa också, och det passar dig ;) så jag blir lite kluven. Men du skulle vara så fin i det bruna också. Siddu, där fick du lite hjälp va? ööh NÖÖ. hejdå elskling!

2010-11-08 @ 17:12:59
URL: http://mariesteffansson.blogspot.com/
Postat av: Behira Madeleine

Klart du ska färga håret mörkt, det gillas skarpt. (:

2010-11-09 @ 23:36:15
URL: http://behira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0