I GOT A JOB TODAY!

Goddagens gott folk!
Idag var det yrkes dag. Dagen gick sådär, ibland gick tiden fort ibland stod klockan still typ. Men ett positivt finns iallafall, det är att jag har fått helg jobb på flottaren i december månad :D , kanske blir mer efter jul osv, fast då har jag ju praktik i tre månader där, men kasnke får nå lite jobb då med. Ska iallafall stå i kassan och lägga upp mat åt gästerna, och ja, lite smått och gott. Underbart som fan!! :D Ska även vara med på ett julbord och vara i servicen och plocka bestick och tallrikar och servera dricka osv. Äntligen lite jobb så man kan få lite money!
HAPPY! :D

När jag kom hem från flottaren kom tova och mamma hit direkt, så vi har ätit lite mat, och när mamma skulle åka hem så ville tova sova kvar här, så det ska hon göra. Så just nu sitter vi och kollar på ICE AGE och jag ska nog snart gå upp och lägga henne.

Imorgon ska vi på begravning, Leifs farmor har dött. Usch, va hemskt det låter när jag säger/skriver det. Hon som va så snäll och bjöd oss på god mat ofta osv.. :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0