Isigbil och 13 grader kallt..

Hej hopp! Måndag idag, vilket känns lite sådär. Hade ju vart skönt med helg och slippa skolan, men ändå lite skönt med skola, få lite arbete klart och va med mina kära friends.
Tog som sagt bilen upp idag, (robins audi) den va sååå nära på att inte starta imorse, efter ha stått i 15 grader minus, om inte mer. Men det gick så fint så. Marie kom hit vid kvart i åtta och vi brummade iväg.
Väl i skolan gjorde vi typ ingenting, bara gick igenom vad vi ska göra osv på skolmässan. Haha, jag ska tydligen flambera, (de vet ni väl vad är hoppas jag) och jag hoppas det kommer bli bra, och inte bli eld i heela huset, haha.
Vid lunch gick jag simon och Lotta ner till pizzerian, för det var äckel korv i skolan, vilket jag är fruktansvärt äcklad på efter ha vart vid siljans shark och sett lite. och ja, maten vid pizzerian var ju inte bättre om man säger så, kycklingen var inte riktigt helstekt, vilket jag nästan förstod. Så jag fick äta strips och grönsaker. Hm, jävla idioter!
Efter lunch fick vi sluta, så jag tog med mig sofie och julia och brummade hem.
Och ja, nu sitter jag här och väntar på Sanna som ska sluta från sin praktikplats vid Ritex. Så jag ska hämta henne sen åker vi och handlar, sen kanske vi tar oss en skön promenad i det härliga höst/vintervädret. Synd bara att snön inte har kommit, för då hade man ju kunnat tagit skit fina bilder. Men det kanske blir en och en annan bild iallafall.
nej nu ska jag ta ett stadigt tag kring om min pincett för nu ska mcdonalds m:et bort! Haha

Kommentarer
Postat av: penis

är de borta? mcdonalds reklamen alltså? jag märkte de inte, har blivit så van att det bara är där... R.I.P

2010-11-09 @ 21:21:50
URL: http://- Vaa?! va sa han???

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0