mormor bjuder på mat!


Imorgon blir det tio grader minus och på Onsdag kommer det massa snö har vi hört, och jag vart fruktansvärt glaaad! Satt imorse och sa att det var konstigt att det inte är snö ute nu. men det är på vääg, gud så härligt!
Igår satt jag på lite julmusik, och vart verkligen ännu mer super sugen på jul, jag Ä.L.S.K.A.R vinter, och framför allt JUL, OCH JULAFTON! ååh, så super mysigt!

Idag har våran snälla mormor bestämmt att alla som vill utav hennes nära och kära får åka hem till henne och äta mat, så dit ska vi idag jag, sanna och Niklas och få lite flygande jacob, fyfan va gött!

Ska även hämta Robins audi och ta den till Malung imorgon, för imorgon ska vi prova våra student mössor! JIPPI! fan va roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0