13 november - utgång med tjejerna :) 14 november - firade Niklas.

men hallå där! Nu har det gått två dagar sen jag skrev här sist, tycker inte om när jag inte hinner/glömmer bort att skriva här. Men nu så da!

Igår åkte Kamilla hit med mamma och Tova. Vi var iväg och handlade saker till mina bakelser som jag skulle ha idag, och så köpte mamma en present till Niklas.
Sen senare vid sex skjutsade jag hem Kamilla, och var in till mamma och hämtade saker. Sen tillbaka till vasnbro och Niklas skjutsade mig till Ida Johansson, där vi tjejer skulle förfesta och fira sofie Ilar som fyllde år. Gjorde ölspelet och hade riktigt roligt! Massa skratt och tokigheter. Senare på kvällen mot tio så åkte Sofie, Julia och Therese till Järna för att gå på Hotellet, (dissare) och jag Ida och Marie gick på selins och tog varsin drink, jävligt dyr drink, men ack så god!
Vi hade verkligen skit roligt, från början till slut. Tack för det!
När jag kom hem vid typ tolv, ställde jag mig och gjorde pannacotta, sådär litegran full som jag var, haha gick faktiskt bättre än förväntat, haha sen kom min kära man hem, som hade vart i Järna en sväng.


Idag har det vart en massa folk här och firat Niklas. för imorgon fyller han år, 20 år, helt sjukt. Det var ju nyss han fyllde 18 år och hade fest i skamheds bystuga, och vi var lite halvkära i varann, haha :D
dagen har gått bra, den har varit rolig, men ganska dryg. vet inte riktigt  hur många folk vi vart här, alltså samanlagt, men typ 25 pers, men inte samtidigt, men nästan, haha. full pådrag hela dagen.
Vid tre kom pappa och hämtade oss och vi åkte till Selins där vi mötte upp Lisbeth, Sven-erik och micke för att bli bjudna på lite god mat.
och ja, jag tror att bilder för visa vad vi gjort idag och vad som har serverats :)


Alltså, åh, jag fattar inte varför jag typ aldrig kan lägga upp bilder här? Åh blir så arg.
Men jaja, jag får väl testa ifall jag kan lägga in bilder imorgon när jag är i sälen, få se om det kan funka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0