ointresant

ojoj, fattar inte riktigt vbarför jag inte kan ta mig en lite kort stund och sätta mig och srkiva en kort rad någongång då och då istället för att vänta två, tre dagar och då skirva skit mycket.. Åh, jaja..

Var vid flottaren igår (torsdags) och efter de, hämtade jag upp Sanna, bytte lite kläder fort som fan, och sen kom mamma till vansbro och lämna lite pengar, sen stacka vi till blge. Påväg dit möter vi typ 500 bilar, från djurås till blge, och alla kom efter varann som ett pärlband, helt sjukt. Väl i blge skulle vi åka in till Monika och lämna några kryddor. Hm, tvåfilit som det är, så klarade jag det rätt bra, med tanken på att jag inte kört där så mycket förut, och har nog inte åkt i innersta filen i en rondell och gjort en vänster sväng med så mycke bilar som det var, men ja, det gick fint, haha trodde jag aldrig. Men ja, kom till Kupolen, sprang fort som fan in i alla affärer och haffade åt mig allt jag tyckte var fint, typ och till slut var alla pengar slut, typ 2000. Haha, ja helt sjukt. Men jag brukar ju inte va iväg och handla så ofta, så jag passade på, haha.

Vart sittande på donken efter stängning, och sen in på willys, sen in till Monika och lämna kryddor och SEN hem, ojojoj, en hel dag utan för hemmet kan jag ju säga. När jag hade bytt bil med mamma osv så kom jag hem vid halv tolv, hujedamig.

Idag kom sofie och julia hit vid sju imorse, och vid halv åtta åkte vi mot sälen till olnispa. Hade lunch för pansionärer, sen hem igen, och idag var marie med mig hem. haha, diskade och snackade en massa gojja. sen skjutsa jag hem henne till ida, hämtade niklas och åkte till niklas föräldrar för att äta lite god mat med dom och hans mormor och Inge.
och nu först om är jag hemma igen. Usch, väldigt dryga dagar nu på sistonde.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0