dödstrött

åh gudars va trött jag är, helt sjukt! Den här dagens har vart fruktansvärt seg!
Vid fyra hämtade jag sanna vid ritex (apuplats) sen åkte vi och handlade sen åt vi lite. Vid halv sju åkte vi hem till mamma, och det vaar så mörkt ute och dagen vart så seg så det kändes som klockan var efter tolv på natten men var bara halv sju. Uscha! Vid mamma satt vi framför tv och snackade och åt lite kex och ost, mysigt!

Nu ligger jag i soffan och har övat lite inför imorgon då vi har Muntlig redovisning i svenska B, hoppas jag kan försöka vara seriös, ska iallafall inte kolla på varken Marie eller Sofie, för då börjar jag bara skratta direkt, haha.

Nej nu ska jag gå upp och lägga mig, kanske kan tom bli en tidig kväll även för mig, det händer aldrig.

JA, annars så hoppas jag att Robins pärla startar imorgon bitti, för vi ska åka bil till sälen, känner att jag inte orkar åka buss, eller ja vi får se hur vi gör. nu ska jag släcka överallt här nere och krypa upp och lägga mig!

coolMarre_92, vilken tönt du är, min vän, Marie Steffansson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0