16 oktober

Men goddagens gott folk!
Igår hade jag, Sanna och Ellen fredagsmys i soffan. Gick över till Tias där blandannat Niklas, jonas, madde med mera var. Men tröttnade efter ett tag så vi gick hem igen och kollade på "Hajen" sen gick vi upp och la oss!
Med oss i sängen inatt låg Ellen, heeeela natten. Trångt, men ack så mysigt! :)

Idag har grabbarna (Niklas & Tias) bjudit mig och Sanna på en träkolsgryta, väldigt god, men fruktansvärt stark!

Nu sitter vi i soffan och har kollat på "Funniets home videos", det piggar upp en på en Lördag kväll! hah

Snart kommer nog mamma och Tova hit, och hämtar hem Ellen! Blir lite tråkigt och konstigt, men eftersom jag vet att mamma är hennes bästa vän så får hon komma hem till henne idag. :)

Funderar på utgång, men har dock inte bestämt mig.. kanske, kanske inte.. vi får la se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0