51 värmeljus, och en stooor brasa

hej och hå!

Jag ligger efter i mitt schema, så jag ska göra mig kortfattad.
Har egentligen inget att säga, mer än att jag har en sån fruktansvärt panik. Panik på allt. Hur fan ska jag hinna med allt? det undrar då fan jag..
Har en massa plugg i skolan som ska vara klar, efter lovet har vi ölskola och proov i allt som har med öl att göra. Jag ska plugga teori så jag kan klara det där förbannade jävla körkortet någon gång. Äsch ja kan väl säga det.. Jag har nämligen klarat körningen, bara teorin kvar. Jag SKA klara det nästa gång.  Wellwell.
Hemma här har vi också lite saker att ordna.
Sen har jag bestämmt mig för att träna på riktigt, inte bara nån dag ibland. utan varje dag!

Nej, nu ska jag sätta igång direkt! När Niklas slutar vid halv elva blir det varma sörgåsar och en fortsättning på Robin Hood som vi började att se igår.

Nej nu ska jag försöka få huset varmt, eldar som en dåre och ljus har jag tänt kan jag lova. 51 värmeljus och 8 andra ljus, haha. får se hur det här går, antingen så brinner väl allt ner eller så blir det en bastu snart. Ja iskallt är vad det är. 16 grader när ja kom hem, de gillar ja iiiinte, höhö
 
Jaja, tack och hej! :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Hahaha, 51 värmeljus, det var fan inte dåligt! Mysigt :D

2010-10-05 @ 23:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0