alone with my self

precis, det är just vad jag är. En lördag kväll! Fruktansvärt, ja tråkig, men rätt så skönt på nå vis. Har en massa saker att göra, och inge kul att göra ute i det iskallavädret, så jag får mysa med mig själv med att elda och dricka lite vin (varm och kall)

Igår satt jag Niklas och Tias här och såg på idol, och sen cirkus möller.
Linda åkte ur idol såg jag idag, hm, vet inte vad jag tycker om det. Han jävla Vaise kunde väl ha åkt ur idtället, eller han andra som ser så menlös ut. Åh, jaja.
Var till Macsan igår en vända, men åkte hem ganska direkt.

Idag har jag pluggat lite mer körkort, på en skiva (road quiz) väldigt bra skiva må jag säga.
Maten idag bjöds vid Niklas föräldrar, där plankstek stod på menyn. Sjukt gott! Var så hungrig så jag glömde ta kort på de :O typiskt. Jag som vill försöka få med en enstaka bild i nästan varje inlägg, men de ser dött ut idag med bilder. Däremot blir det ändring på måndag med det, då jag får Julias systemkamera, eller inte får, utan jag ska köpa när jag får pengar! Sjukt glad över det. JAG SKA KÖPA EN SYSTEMKAMERA för ynkla 1500, jag är sjukt pepp på att ta massa massa kort!


Nej, nu ska jag ladda över en massa gamla bilder som jag kopierat på en skiva från min dator hemma och lägga ut lite här och var! Ja, vad ska jag mer göra, hm, finns väldigt mycket att hitta på med sig själv en lördag kväll.. Hm, jaja, varför inte plugga lite teori, det skadar väl aldrig :)




Sommaren är fantastisk! I LOVE THE PICTURE!



Nej men nu kom lilla Per hit med sin kompis. Trevligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0