BAD DAY!

det här är en fruktansvärt dålig dag!
Vad jag än håller i, så tappar jag det. När jag verkligen måste hitta en sak, hittar jag det inte. Åkte 20 mil för ingenting. Huvudet sprängs snart. Jag är nervös inför teorin, så jag knappt kan sova.
Lätt irriterad. Mens
Tror inte det kan bli värre, är nästan så jag tycker synd om mig själv.

Nej, nu ska jag inte sitta här och skriva dåliga saker så de smittar av sig, nu ska jag försöka plugga, för jag har GRYMT mycket plugg, tom det är en dålig sak för dagen. Skulle helst av allt vilja lägga mig och se på en lång film.

det bästa med dagen är att jag fått kameran nu! Eller inte fått, ska köpa den, men jag har den här hemma (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0