barteknik/drinkblandning på harrys!

men hej på er, sisåhär mitt i natten. Nu först om har jag tid att skriva lite här. Min dag har varit fullsmockad.

Idag har vi haft barteknik, gått igenom massa drinkar som vi sen ska ha prov på. Sen åkte vi upp till Harrys och fick lära oss att blanda drinkar, skit kul! Jag gjorde en B52, vilket innerhåller, caluah (likör), Baileys, och cointreau, tre olika lager, riktigt snyggt, men väldigt äcklig, blir en bildbomb imorgon, to late just nu.
Åkte med Lina och helene till malung, gick av vid Lisbeth och Sven-Erik, tog en macka och hoppade på bussen vid kvart över fem. Eftersom jag hade min underbara huvudvärk/migrän? idag med, och niklas inte heller orkade göra nån mat, så beställde vi från selins, sen efter de har jag setat med plugg hela kvällen, eller ja de vart en kort paus för vi var hem till Niklas föräldrar på fika och såg på när dom fixade inne i tvrummet. Så nu nyss har huvudvärken släppt, och jag hoppas på en god sömn, för imorgon har en väldigt viktig sak för mig, med de är hemliigt ;))

Ja eftersom jag verkligen måste sova nu så får ni se bilderna imorgon :)

JAG ÄR REDO! 





DRINKDAG PÅ HARRYS!

 

 


Lite roligt kort, Marie ser helt borta ut, haha

haha, själv ser jag också rätt borta ut, helt konsentrerad.





Drinken, nej shotten som jag gjorde

B52, heter den och innerhåller, Caluha, baileys och cointreau. tre olika lager. Inte den godaste om man säger så.


Finns mer bilder, om ni skulle vilja se, så säg deraaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0