Dryg vecka framför miig!

Men hej hopp plopp!
Söndag idag, vilket betyder ångest.. Ibland för att man var ut kvällen innan, vilket jag inte var eller för att det är en hel vecka skola/jobb.. Jag har stor ångest för att det är en hel vecka i skolan,
måndag-tisdag=sälen, onsdag=ledig... Torsdag=flottaren Fredag- Lördag= företagsmessa i malung eller lima, Söndag= halloween party för massa ungar i sälen.. Åh gud vilket dryg jävla vecka jag har framför mig.
Massa plugg, varje jäkla dag har vi också. plus att jag har min härliga jävla körkortsteori att plugga, oh yeh.
Fyfan..

Idag har vi varit till Äppelbo och fått lite god mat, rullader. Sen åkte vi tillbaka hit med en jäkla fart och köpte bingolotto, sex lotter, men vann bara 100kr.. Det är förjäkligt må jag säga. Men men, det är iaf trevligt.

Nej, nu ska jag ta med mig min dator och gå upp och lägga mig och spela spindelharpan och hjärter sen sova.

Nehej, nej men godnatt och plopp da! :)




Underbara älskade du! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0