Hello saturday!



Hej!
Idagär det Söndag, vilket innebär hej-jag-är-en-soff-potatis-hela-dagen! Iallafall för mig, och idag! Det är sjukt skönt.
Var iväg på efterfest inatt vid halv två och gick och la mig vid fem, så ja, ganska sliten det är man, och då är det okej att ha en soffdag. Och här har jag luggit sen ett, under mitt sköna täcke och sett på tv och plugga. Var nyss iväg och köpte pizza med Niklas och baller, och fan va gott det var. Testade en ny sort idag, med köttfärsås, räkor, kebabkött och skinka på, och en fet klick bea sås i mitten, haha sjukt gott och flötigt.

Just nu är grabbarna ute i skogen och ska ja, jag vet egentligen inte. Men jag hoppas dom kommer snart, för ikväll så ska vi spela bingolotto med pappa! Härlig söndag kväll.

Idag skulle vi egentligen ha vart barnvakt åt Niklas kusiner, Sandra och Pontus, och Tova. Men pontus vart sjuk, så det vart ingenting med det. Vilket var lite tråkigt, men vi tar det en annan dag!



IDAG SKA VI VINNA NÅ STORT PÅ BINGO LOTTO! Hejjahejjahejja!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0