Jäääsp

Jäsp jäsp jäsp.. Sitter just nu hemma här, framför den här jävla burken. Har som sagt vart vid grannarna och ätit tacos, urgott! Nu sitter jag och väntar på att Niklas och dom ska komma, för dom ska tydligen ut på nått så jag skulle skjutsa dom. Helst av allt skulle jag vilja gå och lägga mig känner jag, och sova tills söndag kväll, BARA för att jag verkligen inte VILL/orkar inte va i malung imorgon kväll för företagsmässa, men tur är väl att jag har de bästa med mig. Hm, är absolut inte taggad ett dugg för de här jävla små-barna-halloween-party! Jävla skit! Varför kan inte dom som så gärna ha hand om det ha det själva da? Nej då måste vi som absolut inte vill va med iaf.



Bara för att jag äntligen ska få spendera en lördag kväll med min käraste mupp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0