skrämmande med mörkret

Sådär, nu har jag hunnit med det jag skulle.
Pluggat teori, lagt in bilder.

Per har vart här ett tag och kollat på tv, och världens otäckaste sak har hänt mig kan jag ju säga!

Jag är mörkrädd som en idiot! Jag avskyr att öppna dörren, oavsett om det är ljust eller mörk, för man vet inte om det är nått eller någon som står där.
Jaja, jag skulle gå ut på trappen och hämta ved, och hörde hur det praslade i löven på marken och vände mig snabbt om och där springer nått iväg, hann dock inte se vad det var men hörde bara hur det prasla iväg nått genom träden. Jag lämnade vedkorgen, skrek som en idiot och sprang in och låste och stod och hade hjärtklappningar i flera minuter! Fyfan va rädd jag vart! Haha, skrämde upp Per så han vågade inte gå hem själv, så hans pappa fick möta han, haha :D  Här har vi mörkrädda ligan! JA DE VA NOG VI DE!



du min vän i livet.. lala!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0