Underbar dag!

Precis, det är just vaddet har varit idag!
Min mamma, Tova och Ellen kom hit och har vart här precis heeeela dagen! Helt underbart!
Kom hit vid ett och gjorde lite mat, kasler och ris och en skit god ostsås som mamma e expert på! Sen åkte Niklas till jobbet, och vi började plocka lite gran här hemma.
mamma gjorde iordning nå fina krukor med granris i, två på väggen och en på trappen och i lyktan vi fick av Niklas moster igår så hade vi i granris i botten. Vart jätte fint! Hämtat ved och lagt här utanför så vi har till vintern. Gjort fin i fönstrerna, satt upp en lampa i köket.
Ja det vart helt enkelt sjukt fint och bra överallt! Tack käraste du, mamma!

Fruktansvärt bra dag med de bästa jag vet!


Tänkte lägga upp bilder, men min dator tillåter inte det ser det ut som.. Tråkigt. ska testa lite senare! :)

Nu ser vi på "Not another teen movie" ska snart gå upp och duscha och sen lägga mig i bädden. Och på bädden breve mig sover Ellen inatt som stannade kvar här när mamma och tova åkte.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0