HELGEN

ojsan! Ledig från bloggen eller? ja man kan ju undra.. hah, nej ja har bara inte haft tid och ork typ. Har gjort saker på varenda jäkla minut, inte en enda lugn stund sen i fredags tror jag :S

Jag ska göra mig kort iallafall, inte så roligt att läsa en lång ointressant text.

Jag börjar med Fredag!
Promenad med mig själv runt saltvik. Trafikskolan med Sofie och plugga.
Hem, fixa mat- pizza, (pizzakit) hämtade ett paket vid Ok som vi beställt.
Se på idol och bara mysa i soffan jag och min underbara sötis!

Lördag!
Niklas skjutsade sin pappa till Venjan, skulle egentligen ha följt med, men just då ringde mamma och fråga om jag ville vara med henne och handla och sen åka hem till Äppelbo och göra tacos, så det gjorde jag istället. Sanna var också med, hon skulle egentligen se på hockey, men följde med oss till Äppelbo istället.
Jag och sanna var kockarna och stod för att tacosen skulle vara good, och vem kan inte fixa en god tacos med alla grejer? Haha, anyway, var iallafall sjukt jäkla gott som alltid! JAg ska visa en bild på hur min tallrik ALLTID ser ut när det är tacos till middag för dagen. 
¨


Köttfärs, ost, gurka, sallad, Guacemole, paprika, majs och en vitlökssås som mamma gör, plus tacosalsasås och chips såklart! Allt ska på tallriken, sen geggar man ihop de sen stoppar in de i ett bröd eller lägger det på ett hårt bröd. Fruktansvärt gott! 

Senare kom Niklas och åt lite, sen åkte vi hem till oss och Sanna följde med oss, och när vi kom hit satt Tias utanför och väntade på oss. 
Hm, spelade tv spel, städade ihop lite, och satt oss vid bordet inne i tvrummet och spelade kort, och sen efter ett tag kom Macs hit! Gick till FLIP och kollade, men fick inte vara där, så vi gick ut ett tag, men det var för kallt och trist så vi gick hem igen. 

Söndag! 
Ja, vaknade vid halv ett, men hade klockan på ringning vid elva. Har vaknat och vart skit trött och somna om flera gånger i morse, men när jag såg att klockan var halv ett och vi skulle åka till Malung vid ett så hade vi gansak bråttom.
Ja, Niklas moster fyllde år idag, så vi åkte dit och gratta henne och fick mat och fika, och inte vilken mat som helst, utan plankstek :O Åh fyfan va gott det var, skulle kunna sitta och äta de hela dagen om man inte kunde bli så mätt direkt på mos typ, :P
Ja, timmarna gick fort som sjutton, men kändes som det bara gick två, tre timmar, men tog tydligen närmare sex timmar. Vafan gjorde vi på dom sex timmarna? Eller ja allt man gör tar väl tid. var ju även till Fors för dom skulle till en grav, och sen till sjukhemmet och träffa deras faster. Men allt det här tog bara nån litenliten minut, så jag fattar egentligen inte hur de kunde gå så fort..

Jaja, nu sitter jag iaf i soffan och börjar känna att ögonen drar ihop sig mer och mer.. Har ikväll spelat bingo lotto och vart hem till niklas mamma och fått pizzabullar, gotttis!
Nej jag ska bara ge mig mod och våga släcka alla lampor här nere och försöka tenda eld i röva och springa upp. ÄR SJUKT MÖRKRÄDD OCH VERKLIGEN HATAR MÖRKRET!! Tur att jag inte är ensam i de här otäcka huset, men min man är alldeles för månda meter ifrån mig just nu. Han ligger nmligen uppe å soveeer :(

L L L L L.E.D.I.G    H.E.L.A     V.E.C.K.A.N!
skööööööönt! mEN HAR EN MASSA MASSA MASSA PLUGG ATT GÖRA, VARJE DAG!
PLUS MASSA MER ATT GÖRA!
TEX HJÄLPA MIG HANDIKAPPADE MAMMA DÄR HEMMA MED ALLT, (SOM JAG VILL)
MASSA SAKER HÄR HEMMA OCH GÖRA.
TRÄÄÄNA.
ÅH HUR SKA JAG ORKA OCH HINNA MED ALLT. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

sJUKT DRYGT INLÄGG MED TYP DAMP

HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0