hem ljuva hem!


HOME SWEET HOME!
Borta bra, men hemma bäst!

Min farbror kom och hämtade mig igår vid högis, åkte ner till MArie och hämtade mina saker sen skjutsa han hem mig. Kom hem vid elva, och gud va skönt det var att bara gå upp och lägga sig i sin egen säng och breve min älskade som sov just då. Mindre roligt var det när jag vaknade imorse vid halv fem när han drog på jobbet. Men somnade om ganska fort iallafall.
I fredags hade niklas mormor varit hit och satt upp gardinerna som hon hade sytt upp till oss. Vart jätte bra!

Haha, just nu har jag söndagsmys för mig själv, lite ostkrokar, saft och sen eldar jag för fullt. Mys!

Idag ska vi göra nån god mat med min pappa som kommer hit. Sen åker vi nog hem till mamma och hälsar på ♥









våra chili frukteeeer! :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0