4 oktober

Hej hopp!
Ligger just nu i Marie säng och varierar mellan datorn och tv, och sen när marie springer runt och pysslar med allt. Har nämligen lurat i henne att åka hem, så det ska hon göra, och eftersom jag inte ville åka själv så får jag vänta tills hon packat ihop sina saker, sen tar vi fyra bussen hem. 

Vad är det värsta ni vet?

Det värsta jag vet är när det är svinkallt i rummet på morgonen när man ska stiga upp när klockan ringer sju, för att åka buss i två timmar, det är inte så roligt, och speciellt inte när min kära man ligger och håller om mig, då är man inte så sugen på att åka. 

OCH det värsta som kan hända är när någon i min familj/släckt/djur vänner mår alvarligt dåligt. Det är nog det värsta av allt!
Men som tur är så mår alla så bra så i min omgivning och det gör mig med sååå glad!

Annars så har skoldagen gått fort, och fått lite gjort iaf medd den här uppgiften medd 25 japaner, som vi ska ta från arlanda till högfjällshotellet och ska spendera en vecka här med aktiviteter osv.

På torsdag får vi lov, gud va skönt! Efter längtat som bara den!


Om en timme går bussen, så kommer hem till 6 och då blir det att grejja hemma sen kolla på ensam mamma söker (som ja missa igår) och träna samtidigt! I LIKE!



Min älskling har ett hjärta av guld ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0