Vinter, jul och julafton!

Precis! Det är just vad jag vill ha just nu!
Jag längtar som bara den! Alla ljusstakar, julstjörnor, tomtar, rött överallt och ljus överallt!  Ljusslingor, och en fin gran i tv rummet, och kanske en ljusslinga ute i en gran! Och elda så vi har det varmt och skönt. och massa snö och kallt ute, då ska man verkligen bara mysa till allt här inne.

Får göra precis vad vi vill, ha så mycke grejer som vi vill överallt, och bara mysa och lyssna på härlig julmusik i vårt underbara hem, jag och min man! Jag bara längtar! Längtar som bara den, ska ni veta! Sjukt mysigt överallt.

Julafton! Gud va mysigt vi ska ha på julafton. Vakna upp här, kanske ligger lite paket under granen som tomten vart hit och lämnat, ;) hihi! nej, men mysigt som bara den! Gå upp tillsammans och äta en god frukost och ha en egen stor julskinka, och bara va och mysa. Och sen vet jag faktiskt inte hur det blir, antingen så blir Niklas hemma vid sin mamma och pappa och jag hem till min kära mamma med familj, och min kära pappa eller om vi åker runt vi två till Niklas föräldrar sen till mina.. Ja vi får se, jag längtar sjukt mycket hur det än blir!

Synd bara att ALLA som vi har runt om oss kan va på ett enda ställe och va och fira jul tillsammans, det har jag velat i flera år, men den önskningen kommer aldrig slå in! Det vet jag. :(

JAG ÄLSKAR VINTER/JUL!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0