28 september



Jaha, å åkte mamma till Falu lasarett iag da. Ska ju bli operera som jag sa tiigare, så vi var hemma med Tova tills Leif kom tillbaka efter ha skjutsat dit mamma. Såg på idol och spelade spel, mysigt!
MEN det var fruktansvärt tomt hemma, fast vi bara var där två timmar. Ingen mamma och ingen Ellen..
Men jag tror jag ska gå till Emma och låna hit Ellen lite gran imorgon.. :)

Och jag har som vanligt inget att berätta bara de att imorgon efter skolan kommer Kamilla hit och umgås, pratar skit som vanlig och sen ska hon även fixa min blogg. Äntligen! 

http://kamillalie.blogg.se/
Läs kamilla blogg och se dom vackra bilderna från hennes mamma och Rogers bröllop. Sjukt jävla fina biler, får tuppskinn när jag ser de fina korten. Klicka även in på en länk hon lagt upp och se lite mer bildder. Fruktansvärt fint!
Ångrar som fan att jag inte åkte dit. Allt jag vill göra är jämt samtiigt, jämt jämt jämt.. fan va tråkigt det är!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0