bilder från kläppen med mera

Just ja, var i kläppen i onsdags med alla HR och klättrade i spindelnät grejs? Ska visa bilder!
Helt okej dag faktiskt. Tipspromenad och sen lite mat, kyckling wook. 
I tisdags klarade jag även körningen, helt sjukt underbart. Bara vänta tills allt ordnat sig och sen ska jag beställa en skrivning så fort som möjligt. Sjukt taggad för körkort måste jag säga!

Yrkesdag idag, flottaren. Började med att komma tio minuter för sen igen.. Inte bra inte bra. Men annars har dagen gått ganska fort, och glad var jag för det! Har gjort typ alltig idag, rullat pannbiff, stekt pannbiff, gjort lite bröd, diskat lite, sprungit runt och försökt så mycket som möjligt typ. Och timmarna mot klockan fyra så verker det i hela kroppen. Ont precis överallt. Inte direkt skönt att gå på betonggolv med jumpadojor i 8 timmar, nej inte ett dugg. Så min plan var att jag skulle kasta mig i soffan en timme när jag kom hem, men så vart det inte alls. Vet inte vad jag gjorde instället, men ja. Vid fem kom mormor och vi åkte till Marianns mode för hon skulle köpa lite kläder och fyfan va dyrt det var där da :O en tröja som jag köpt från gina tricot som fanns där kostade 300kr där och på gina typ 100kr, helt sjukt. och en ganska så fin tröja får man nog inte nedanför 400kr, heeeelt sinnessjukt lär jag säga. Usch! Jaja, sen åkte vi till konsum och jag skulle handla lite saker som jag skulle ha till att baka mjuktbröd av. Jaha, ja sanna kom ocksp och var med oss, så vi köpte lite frallor och åkte hem till oss och hade tefest, sen drog dom hem. jaha, eftersom jag hade tänkt baka bröd idag så köpte jag b.la jäst, och näör jag öppnade kylskåpet så fanns det inte där, nej, då hade sanna plockat i det i mormors påse och trott att hon skulle ha de, ååååh! Typiskt sanna och göra så, fast jag sagt till henne att baka, å idiot. haha men men, jag tar det en annan gång :))

För ungefär en och en halv timme sen kom Niklas hem så vi har suttit fram för tv och kollat i receptböcker, och har bestämmt oss att göra tacos imorgon. Äntligen lite riktig fredags mys, ensama. Skönt!



öh, ja men nehej, min dator vill inte lägga upp några bilder. Så jag testar imorgon, är för trött för det här nu.
Godnatt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0