godmorgon!


Hej!
nej, inge skola idag nej. Rummet var verkligen iskallt, och jag tyckte tydligen att det var skönast att dra täcket över huvudet och somna om ett tag. Så de gjorde jag. Sen vaknade jag 07.45 och då hinner man inte med en buss som går om tio min. Så hemma dag idag, eller hemma pluggdag kan man kalla det, för det är just vad jag ska börja med nu.


dagen började med, omelett, en kokt ägg, oboy och en macka




våra vänner utanför fönstret trivs med deras nya träd och god mat :)



min hörna, just för några timmars plugg...


Titt som tätt springer jag till brasan och lägger in en kabbe för att få huset lite varmare än 15 grader.. burr

peta in en pinne i brasan♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0