Jag är så fruktansvärt less på denna hosta!

hej och hå!
Jag är frisk, typ.. min underbara hosta är kvar. Och den verkligen hatar jag!

jaja, hur som helst, har inte skrivit sen i fredags såg jag, vet inte varför, har nog inte bara haft lust, skönt att inte sitta vid datorn så mycket, men nu kommer det.

I fredags var det ingen roadtripp till malung, utan vi var i vansbro och körde istället.. Jaja, men jag var hem till mamma en vända, och fick god mat och fika, och en promenad med Ellen, sen  kom pappa och hämtade mig och vi åkte till vansbro och körde.  När jag kom hem hade Baller och Niklas gjort mat, älgkryta med potatis, var faktiskt gott trots att jag inte tycker om älgkött så värst mycket..  Sen kom tias och vi bara tog det lugnt, tror jag?

Lördagen. Hm, sov som en gris förstår jag, sen var vi till fotbolls plan och kollade på match, 4-0 till vansbro. och solen stekte verkligen, fan va skönt det var. Men drygt att ha solen rätt i ögonen när man kollar på fotboll så vi fick byta sida till skuggan och där var det iskallt. Nog om det. Sen gick vi till Selins jag sanna baller niklas och gullaberg och käkade sen gick dom till sin firmafest, och jag baller, sanna och Per satt här hemma och såg på film! :)
Vart en tidig kväll både för oss och Niklas, trodde jag inte, men jo så vart det, och skönt var det.

Idag så sov vi till tolv typ, skit skönt! Spelade lite tvspel jag och min man sen åkte jag till Malung med pappa, fick lite mat av Lisbeth sen lånade vi bilen och tog några varv i malung :) och när jag kom hem satt Niklas Per och Tias här och var sugna på att åka till Donken och käka, så det gjorde vi, och baller var med och körde! Trevlig kväll.
Nu har jag gjort Niklas matlåda och tänker gå upp och lägga mig och sova!

Imorgon åker vi till sälen vid tolv tiden, kommer fram vid två, ölskola vid fyra! Hoppas det blir en bra dag! Och sen sover jag vid Marie om Niklas inte vill hämta mig :))

Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0