Jaha, en ny dag. och allt är värre än igår. nice.. :S

Jaha, godmorgon på er! Den här dagen är det värre än igår. Täppt i näsan, rethosta, halsen som buggar ihop snart. och sen mensen på det. ujujuj vilken bra dag!
och idag skulle vi ha en guidning för dom nya ettorna, från malung ändå till stöten, ock såklart är ingen där från våran klass idag. Så typiskt våran klass att banga ur! Jag lovar hade jag inte haft denna hosta, bara förkylning så hade jag vart med! Åh..

ja, vad har min dag att bjuda på idag da?
Låg ju i soffan hela gårdagen, vilket gjorde att jag nästan fick soffsår, haha. Men det var faktiskt skönt att ta det lugnt. Men idag måste jag iallafall plugga. Får se om jag åker hem till mamma sen senare. Men vet inte, då smittar jag väl ner dom också, har redan smittat Niklas. Och mamma som är gipsad runt höger tumme, och sen om hon skulle bli sjuk. Nej det skulle inte vara så roligt. Aja, vi får se hur det blir.

Just nu är Niklas nere och eldar, så jag ska snart linda med mig täcket runt om mig och gå ner och lägga mig i soffan och mysa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0