Kvällsmiddag med Niklas+hans föräldrar.

Jaha, ja, det dära härliga humöret det försvann rätt som det var.. Det var ju tråkigt, men det har ju faktiskt en orsak.. vilket jag inte tar upp här, nej.. Men det var en trevlig kväll, har tagit en massa bilder. FUCK! jag glömde ta kort på maten, fan, jävla skit. Hur fan kunde jag missa det? :O åh!
Såhär gjorde vi iaf, stekte små kycklingbitar - kokat upp det i vatten, mixat nå currysås grej så det vart som en sås, och sedan hällt i det i själva kycklinggrytan, och tro mig, det tog tid, men det var det verkligen värt! Fan va gott det var. Min karl är verkligen en mästarkock! I LOVE IT! Men kan lägga in lite bilder om uppdukningen och lite andra tjafs bilder.

Ja, eftersom vi ska åka till malung imorgon vid tio så ska jag gå upp och lägga mig snart, och under armnen tar jag min man med mig. men det kan bli lite svårt nu eftersom jonas och tias är här, men men.. Och så har vi en inneboende som kommer lite senare, nämligen min kära kusin som är på lagfest på vanåvallen.
Nej nu ska jag gå upp, känner att jag behöver mycket vila inför morgon dagen. Full upp hela dagen. Men roligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0