Lördagen var rolig, söndag mindre rolig!

Söndagar.. Ja, vad ska man säga? Känns som en slö dag faktiskt. Typ bakfylle dag och soffpotatis. Men nejnejnje, inte för mig verkar det som..
Mina söndagar är det värsta i mitt liv, typ..
Städa, plocka burkar (om det har vart några folk här och druckit) göra rent bord som oftast är kladdiga efter ölburkar, diska, damsuga golvet efter alla jävla löv som följt med in, tvätta, plugga, och ja, sen har man en sköön skolvecka framför sig. Haha, kan ni förstå vilken tråkig söndag jag har då eller. Hoppas ni tycker synd om mig för de gör nästan jag, haha nejda. Men det är faktiskt roligare och hölla på med saker istället för att inte göra nått och inte ha någonting alls att göra, bara ligga i soffan. Nej, jag vill hålla på med saker.

Jaja, idag har vi iallafall vart hem till mamma och firat Robin som fyller år imorgon. Massa folk och en massa flöt, usch, blir äcklad snart. Har ätit flöt i flera dagar nu. Nu får det bli tränings vecka igen! Jaja, när vi kom hem så satt jag igång och baka lite scones och chockladmuffins! Vart skit gott.
och ja, såklart har jag gjort allt övanför också, som är min vanliga pyssla på söndagar, haha.
Nu sitter jag i soffan och är helt slut. Ska se på ensam mamma söker och dricka lite gott te :)

Gårdagen var skit roligt!
Började att vi var här, vilket inte jag ville från början, men som vanligt vill aldrig någon annan ha "fest" hemma vid sig, så det blir oftast det här. (vilket det INTE blir nästa helg) Sen kom sanna hit, och senare gick vi till Malin där Lina och Tess var, skit kul att dom kom hit och va med oss. Sen var det ju dido, så vi hamnade där. Min första gång på dido faktiskt. Sjukt mycke folk. Jessika den token tog mig till scenen där det vart en massa dans och sjungande. JAha, skulle hoppa över staketet och gå och pissa, och gissa vad jag gjorde? Flög över diket och landade i en stor grop där säkert massa folk pissat, haha nej, inte vet ja, hoppas inte. Men ja, jessika fick ju sig ett rolig skratt, haha själv så vart jag dyng blöt eftersom de regnade hela helgen dagen och dagen innan, haha.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0