Min första yrkesdag gjord!

Jaha, första yrkesdagen gjord! Gick rätt bra, lite segt bara. Men det var rätt okej. När jag kom in i själva köket hade jag nästan tärar i ögonen, och tänkte "jag vill inteeeee :( " men jo, det gick bra iallafall. Trevlig personal iallafall vilket är det bästa! DÄRFÖR HATAR JAG SÄLEN, för där är dom aldrig glada och trevliga.. Jaja, imorgon är det vanlig skoldag iallafall, skönt det. Men mindre skönt att åka buss så långt :(
Just ja, varken Lotta eller Marie är inte "hemma" och ska till skolan. Nej, men ja, det är väl bara jag sofie och Julia som är duttiga! ;)

Nej, nu har jag hållt på alldeles för mycket med saker och ting här hemma, så nu ska jag sätta mig brevid febriga älskling och se på IDOL snart, sen plugga, SEN sova! :))

BARA FÖR ATT JAG SKA HA EN SÅN HÄR HUND EFTER SKOLAN! :))))

lånade en bild av linda enström :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0