nu ska jag sova min skönhetssömn...

åh hej och hå! Har tagit en paus från bloggeriet, men ja, nu får jag väl skriva lite från idag da.
Tog som vanligt bussen till sälen, svenska med ari... Ja, hem vid två bussen... Jäsp!
Inge kul att veta typ.
Morfar fyller år idag, så jag var in på Konsum i sälen och köpte en trisslott och en bingo lotto och hoppades på att turen fanns i sälen, men icke de da, iallafall inte trisslotten, men får se om bingolotten har en liten vinst iaf.
Jag och Niklas åkte dit till fem, och då kom Pernilla och dom, och Eva-Lena och dom var redan där, så där vart det fullt hus. Åt lite korv/hamburgare och sen fikade vi. Vid åtta kom mamma, och efter ett tag drog vi hem till Vansbro, släppte av sanna efter vägen. Åkte in till Pernilla och fick lite saker till det här nya sorteringen man ska börja med första november, och ja just, fick ett par röta tofflor av josefin med Nasse på. Ja, det var den dagen de. Nu har precis Niklas gått upp och lagt sig, ska upp fyra och jobba. Och själv ska jag också gå upp och lägga mig, tända ljus och lösa lite skit i korsordstidningen, kanske tom försöka mig på ett sudoku så min stackars hjärna blir trött fort, för imorgon ska jag upp tidigare än vanligt, ducsha, hinna äta och gå till flottaren vid halv åtta så jag kommer i tid till min första yrkesdag! :)   8.00-16.00 kommer jag befinna mig vid flottören varje torsdag! och ja, även tre månader efter jul! Tack och hej för denna dag!


Ja, nej ölskola i Måndags vart inte av, vet inte varför, men så vart det. Så vi var lediga då. Det var ju skönt!
Igår? hmm, skola, sen hem till mamma en vända, var med sanna tog en promenad sen hämta niklas oss.

Ja, som ni ser så har jag inget roligt att berätta, bara sånt om mina dagar. Men det bjuder jag på!

Grattis Lottis till körkortet! :))


godnatttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0