NY TELEFON! :))

Godkväll gott folk!

Fick min nya telefon idag av bästa pappi! Skulle egentligen ha fått den igår, men det vart inte så. Iallafall så kom pappa hit och vi åkte till Konsum och handlade mat åkte hem, lagade mat, haha. Vart bacon inlindad fläskfilé, potatisklyftor och rödvinssås och beasås. Snacka om att det vart gött!
Och nu ikväll har vi spelat bingo lotto, och jag hade morfars lott och spelade på eftersom han inte skulle hinna spela för han skulle bort på nått (ointressant) haha jag vet, men vann iallafall 100kr på den. :) Niklas Tias och BAller vann ingenting, höhö. Men vi var nära allihopa hela tiden typ, jävla skit bingo :P

Jaha, igår fick vi till det här inne i tv rummet med stolar vid bordet, så där vart vi sittande hela kvällen typ med en massa folk coh spelade kort och drack, och en selins vända vart det också. Skit rolig kväll! :)

Ölskola imorgon kl 16.00 på högfjällthotellet? Får se om jag stannar kvar där över natten om inte Niklas vill vara själv hemma, höhö.

Nu ska jag sätta mig och klicka med telefonen och försöka förstå någonting. Och ja, plugg var det också...... åh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0